reklamepolitik

torsdag den 16. juli 2009

Essie


Nu er har jeg ca. 2/3 speciale klar og er igang med det sidste store afsnit. Der er en del arbejde før det kan skrives, da jeg skal have gennemgået en hel masse afgørelser. Jeg har fundet og læst dem alle, men det er lang tid siden og de skal på en eller anden måde sættes i system.

Det keder mig og jeg bruger derfor alt for meget tid på alt muligt andet. Overspringshandlinger af den slags der kan foregå ved computeren. Jeg har lavet en klar aftale med mig selv om, at der skal skrives på specialet 4 dage om ugen, og en dag kan der holdes fri. Min fridag er i morgen. Jeg skal til loppemarked. Forhåbentligt et rigtigt et. De lover i hvert fald secondhand.... tit er loppemarkeder herovre ellers bestående at nyt skrammel. Billige tasker, tshirts, legetøj og den slags.

Jeg har netop i sidste sekund vundet en auktion på ebay - 6 stk. Essie neglelak skulle gerne snart være på vej til mig... full size.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar