reklamepolitik

mandag den 21. september 2009

Fridag

Egentlig bør et shoppestop indfinde sig. Og burde havde gjort det for lang tid siden. For vi har rigeligt problemer i forvejen med at få plads til vores hapengut når vi flytter hjem.

Meeen, det er altså lidt svært at holde igen når man lige om lidt skal flytte væk fra alle de fantastiske butikker. Bilder mig selv ind, at det jo er en god idé at købe det her og spare penge. Det var det vel også, hvis altså jeg manglede noget. Det gør jeg nemlig ikke. Altså ikke sådan rigtigt.

Men har altså nogengange brug for en tur væk fra specialet, som er længere væk end op i Waitrose/Tesco/M&S Simply Foods. Derfor har jeg lavet en aftale med mig selv om effektiv skrivedag i dag = udedag til Bromley i morgen.



Skal også lige i Marks and Spencer og lure på noget undertøj og denne her og det her:






 Jeg kan ikke finde mål på tørklædet på hjemmesiden, men håber det er stort så det kan gøre det ud for det American Vintage jeg (heller) ikke vandt på ebay.

Yndlings-outletten TK Maxx skal jeg da lige forbi. Og kunne faktisk også godt bruge et par jeans og en sort skindtaske. Skal i hvert fald derind og kigge efter en kuffert alligevel.

En tur i H&M er også på listen, efter jeg har hørt et rygte om de lavet armbånd ned i str xs. Dvs. i str. fesen som bør passe mig.

Skal jo nok også lige et smut forbi :

  • Primark  - købte en lækker lidt gennemsigtig bomuldsbluse med markerede skuldre for 2 £ for et par uger siden og den kunne jeg godt bruge i sort også  
  • Yndlings-Uniqlo - der skal man bare altid ind...
  • gap  - de har verdens bedste og blødeste merino-uld serie. Har allerede 2 cardigans, så må nok nøjes med at kigge..
  • Genbrug - vil så gerne finde et gammelt smykkeskrin og en quiltet 70´er jakke som den jeg købte på ebay der altså ER lidt for lille
  • Topshop - den i Bromley er god stor, og tingene er ikke ligeså tit udsolgt som i London centrum
Det bliver jo nok mest til at kigge med mit latterlige SU-løse budget.

(billeder www.marksandspencer.co.uk)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar