reklamepolitik

onsdag den 30. september 2009

Liberty, Palliet-skuldre, heat-tech etc.

Gårsdagens indkøb:


Heat-tech leggins fra Uniqlo, så jeg kan holde varmen hjemme i kolde DK (her er det stadig på den gode side af 20 grader) , Liberty stof, cardigan fra Marquant som åbenbart er et dansk mærke. Jeg har aldrig hørt om det, men deres rester er endt i TK Maxx. Og ikke mindst, yndlingslæbepomaden Carmex.




Fin hækle-detalje

 

Jep, det er den ægte vare !



I dag skulle jeg jo bare lige op og købe lidt mad. Kom ikke kun hjem med mad.






Troede egentlig den skulle retur - den er købt i butikken uden prøverum. Jeg gik godt op i størrelse, da jeg synes den skulle være lidt løs i det. Den er i viscose, lækkert & blødt, men det kryper altså lidt og har det med at smyge sig lidt vel meget efter min mening. Den er med skulderpude og det hele.




Palliet-skulder




Når man finder et armbånd i str. fesen er det med at slå til !





Faktisk er det kun ét armbånd. 


Nu er spørgsmålet så bare hvordan det hele kommer med hjem om 14 dages tid, hvor turen går mod DK. Og hvordan det i forvejen hårdt prøvede skab skal rumme det hele. Nogen der vil være med til at holde Loppis ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar