reklamepolitik

tirsdag den 22. september 2009

ud-shoppet.

Nå, idag var jo ude-dagen.

Og jeg er først lige kommet hjem, helt ud-shoppet.... har været i TK, M&S, Gap, Vero Moda (jaja.. man glemmer vel ikke ens gamle venner fordi der kommer nye til), Topshop, Boots, Primark, H&M,  Uniqlo, flere genbrug´er + det løse. Har prøvet tøj i TK, M&S, Topshop, Primark, Uniqlo. Det kan skam godt være hårdt arbejde !

Status er:

H&M - havde 2 stk tilbage af det armbånd jeg gerne ville have, men det ene var stenen i stykker, og det andet var den faldet ud. Godt det samme, for det ville nok ikke have overlevet længe i min varetægt, så.

M&S - tørklædet var fesent og mere lilla end grå. Og ikke stort nok. Jakken var fin, men i joggingstof. Fint nok, så kan den jo gå som cardigan. Men samtidig var den altså foret. Nå, den sad alligevel underligt. For stram over maven og for stor over skuldrene. Hvem sagde mumi-statur ?

Primark - havde faktisk tshirten, dog ikke i sort men i noget dyreprint-halløj. Til £2.50 får den en chance. Fandt fine sko, men de var udsolgt i min størrelse. De var ellers i noget så sjældent i Primark som ægte skind.

Genbrug - intet smykkeskrin. Til gengæld : Den fineste uldcardigan med perlebroderi og silkefor. Min dag var reddet ! Troede jeg, for da jeg prøvede den på opdager jeg 2 huller midt på ryggen... det gider jeg ikke give £ 12 for, så jeg forsøger at tale mig til en discount. Uden held. Jeg har at vide de slet ikke må sælge ting der er i stykker, så den skal smides ud. Jeg tilbyder en donation til det gode formål butikken støtter og så kan jeg tage den hjem som sy-projekt... damen synes det er en god idé, men regler er jo regler og den skal altså smides ud. Måske hun selv skal hjem og finde nål og tråd frem ? Øv.

5 timers hård shopping og kun en primark bluse er i hus. Godt man stak forbi Uniqlo på vej til toget. De havde tilbud på jeans til £ 20 og det mangler jeg faktisk. Jeg vovede mig ud i en farvet buks - en grå. Vildt. Tænker de vil være fine til mine grå støvler jeg købte, mens det stadig var sommer (Carvela, nedsat fra £130 til £17 eller deromkring pga. ekstra-rabatter i en outlet)


De sidder godt, er gode lange, super bløde, tilpas taljehøjde - så nu håber jeg virkelig ikke de er af den slags der giver sig helt utroligt meget. Det er jo en grund til man køber model slim.

Og virkelig flot at jeg ikke fik slæbt flere ting til huse, men kunne begrænse mig. 

Nu har jeg en date med min kæreste, sofaen og en pizza. Tv programmet lokker med lovende programmer som "Ugly Betty ", " Jamie i USA" og ikke mindste dokumentaren "Under-age and pregnant". Så behøver man jo ikke savne "De unge mødre" så meget.


(billede www.uniqlo.com)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar