reklamepolitik

onsdag den 14. oktober 2009

DIY


 

Farveprinteren skal alligevel smides ud og er fuld af blæk, så jeg vil forsøge mig med at lave nogen strygemærker. Billeder af mig selv på t-shirts og forklæder til hele familien til jul.

Ej, pjat. Det bliver noget med nogle tegninger og noget til pudebetræk og muleposer tænker jeg. Måske noget barbapapa og mumi til nevøen og niecen. Især de gamle Mumi tegninger er fine synes jeg.





Var på den sidste London tur idag. Vejret var helt fantastisk og jeg nåede også forbi V&A. Dét er altså et af mine yndlingssteder i London - det er så fint et sted. Jeg holdt mig helt væk fra butikker og highstreet´en. Har ligesom pakke-problemer nok.



Jeg pakker, pakker om, pakker ud, pakker ned igen. Og hver kuffert vejer stadigvæk for meget. Det er et håbløst projekt. Jeg er fristet til at smide alle mine specialepapirer ud... jeg regner med jeg nu er så langt at jeg egentlig ikke skal bruge dem mere, men alligevel er det lidt risky for det er jo ikke sådan lige til at få fat på igen. Det må bliver noget mere tøj der kommer til at lade livet. Men hvor er det svært at prioritere...

billeder www.whsmith.co.uk og finlayson

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar