reklamepolitik

torsdag den 22. oktober 2009

Never-ending oprydning.




Hele lejligheden flyder (stadig). Har fyldt 2 store sorte sække med tøj, der skal til genbrug men synes ikke rigtig det er blevet mindre rodet af det. Skal vist af med mindst lige så meget. Har en kæmpe stak jeg skal have taget billeder af og sat til salg.

Men nu skal det være, for jeg har inviteret en veninde ud til middag i aften. Min kæreste er til arrangement med arbejdet og kommer sent hjem. Jeg glæder mig, for jeg har ikke set hende i lang tid.

NU skal der sættes igang, for selvom hun kender mig og ved jeg er et rodehovede, så er det her altså for pinligt.

Hvad gør I andre med alt jeres tøj ? Sælger det, giver det til genbrug ? Eller gemmer I ?

Vores hjem kommer i hvert fald aldrig til at ligne der her "typiske danske hjem"





Hvor er alle deres ting henne ?!

6 kommentarer:

  1. Altså, det er da dig, der er helt unormal. Sådan ser det typiske danske hjem da ud! Eller ....nej, det er til at kaste op over. Der så ikke særligt hyggeligt ud efter min mening - ingen personlighed. Sådan bor arkitekter nok bare. ;o)

    SvarSlet
  2. :-)

    Og så hører det faktisk endda med til historien at lejligheden har stået til salg noget tid. Meget passende med PR....

    SvarSlet
  3. ^seriøst? Tsk, tsk. Nå, ja, men man må jo bruge alle kneb m.h.t. boligsalg.

    SvarSlet
  4. Jep:

    http://politiken.dk/kultur/article814331.ece

    Og her er den hos mægleren:

    http://muhldorff.dk/(vlo5vs55vu03af453m1rkz45)/default.aspx?side=sagsvisning&AutoID=56521


    :-)

    SvarSlet
  5. Ej hvor er det bare udansk, de burde da have fundet en helt anden type hjem, når de skulle vise det frem, sådan er der da næsten igen danskere der bor :)

    SvarSlet
  6. Ja, jeg synes også det er temmeligt u-dansk.

    Det er i hvert fald meget langt fra den her lille 2-værelses jeg bor i der er proppet med ting. Og også meget langt fra det parcelhus jeg er vokset op i.

    /Mette

    SvarSlet