reklamepolitik

fredag den 6. november 2009

Cardigan med knopper




Sådan én må gerne indfinde sig i mit skab.

Den her fra H&M er rigtig fin - jeg er vild med modellen, men ikke vild med de 70 % akryl den indeholder.

Så jeg gik på jagt efter en strikkeopskrift, så jeg selv kan vælge materiale og har fundet denne her.



Jeg synes den ligner ganske meget - men måske vil jeg have den lidt kortere. Men det bestemmer man jo også selv.

Desværre magter jeg ikke selv opgaven, men min mor har lovet af kigge på projektet.

2 kommentarer:

  1. Uhh fin! Min mor strikker også til mig, men det er mest sokker og vanter. Og så kunne det da godt være, jeg skulle låne det blazermønster, jeg kommenterede på forleden.

    God fredag!

    /Maria

    SvarSlet
  2. Det plejer også mest at være sokker til mig - mønsteret kan jeg lige få scannet og sende til dig.

    God fredag til dig også - den rest der er tilbage.

    /Mette

    SvarSlet