reklamepolitik

tirsdag den 3. november 2009

Hjemvendt fra Malmø.



 






Så er jeg hjemme igen efter en god dag i Malmø.

Jeg kiggede på forskellige ting - bl.a. i Monki kiggede jeg på disse ting. Den stribede trøje overvejer jeg lidt endnu, nu er der jo også Monki i DK. Den koster 350 SEK. Halstørklæde 180 SEK, luffer/hue 80 SEK og den nederste var sat ned til 125 SEK.

Men det hele fik altså lov at hænge. Jeg kan ikke rigtigt overskue at anskaffe mig mere tøj før jeg har fået ryddet op og ud i det jeg har.

Der kom dog et par småting med hjem, som jeg viser i morgen.

I Lindex kunne jeg kun finde cardiganen, men den var meget tyndere i det end jeg regnede med så den fik lov at blive hængende.  Der var en masse ting i H&M´s trendafdeling, både den rosa cardigan med "knopper" på skuldrene og frakken med nitter på skuldrene (og utrolig meget fusk-pels, bl.a en kjole !)

Genbrugsvarehuset var stort og billigt  - det var mest møbler, ting & sager. Men jeg er sikker på man kan gøre nogle gode kup, hvis man har tiden og tålmodigheden.

Nu vil jeg lave en æbletærte og kigge i Wallpaper som jeg lige nåede at købe på stationen inden turen gik hjem mod Kbh.

billeder www.monki.se 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar