reklamepolitik

søndag den 1. november 2009

Loppefund 2:







 







Endnu et emalje armbånd. Det her er dog i sølv, ligesom ringen. Jeg kan godt lide gamle emalje smykker og faktisk er Lund Copenhagen begyndt at lave de gamle Volmer Bahner smykker igen. 
Jeg så også et armbånd med sommerfugle i rødt derhenne - og det ærgrer jeg mig lidt over jeg ikke købte. Det var et originalt Volmer Bahner til 150 kr, hvilket er billigt.  Men jeg kunne bedre lide det blå med hjerter. 

Ringen er jeg særlig glad for da den er præcis magen til én jeg har haft. Den knækkede, blev lavet hos en Guldsmed, knækkede igen - og blev dødsdømt, da den var for tyndslidt til at lave. Den havde nu også gjort det godt for den havde været min mors, som også havde brugt den meget i sin tid. Jeg glæder mig til at fortælle hende det lykkes mig at finde én helt identisk.

I dag har vi fået de sidste ting hjem fra England - så nu skal der igen pakkes ud og findes plads til ting.

Hvis jeg ville kunne jeg lave "seneste køb"- indlæg hver dag i en måned uden problemer, men skal nok skåne jer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar