reklamepolitik

mandag den 16. november 2009

Ny taske til min ven.

Min ven, den bærbare. Den er nemlig større end den gamle jeg havde og kan derfor ikke skrue sig ned i det Crumpler etui jeg har liggende. Så derfor er jeg på jagt efter et nyt. Har kigget på amerikanske quiltede, farvestrålende hi-tech, crumpler & læderetuier m.m. Og endnu har jeg ikke fundet det perfekte.

Nu så jeg lige det herFredes blog:



Googlede lidt og fandt det her :



Marc By Marc Jacobs etui´er - ikke den billigste mulighed, men faktisk heller ikke meget dyrere end fx. en crumpler.

Fine, er de. Men er nu stadig også lidt hooked på en quiltet udgave, syet af vintage stof som jeg har set i TigerLily. Og som jeg ikke har kunne finde et billede af, desværre.

En mulighed er selfølgelig også selv at komme i gang ved sy-maskinen, jeg har faktisk meget fint stof liggende:



Mønster til 19.95 kr, Stof & Stil  

Gerne i den her stil, hvis jeg magter det. Dog med lidt mindre mønster og farvesammensætninger, tror jeg.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes de har mange fede muligheder her:
    http://www.crumpler.dk/?page=categories
    :)

    SvarSlet
  2. Jeg tror måske også at det ender med en crumpler igen, for sådan én havde jeg til den gamle og den var jeg ret glad for, egentlig.

    Jeg kan godt lide man kan lyne dem op hele vejen rundt.

    /Mette

    SvarSlet