reklamepolitik

tirsdag den 17. november 2009

Stem, stem, stem !

Min plan for i dag :

1. stemme
2. bibliotek
3. skrive det afsnit jeg mangler
4. rette igennem
5. skrive konklusion + engelsk resumé

Sådan så den ud i går.

Den reviderede og måske mere realistiske plan er nu så ud:

1. stemme
(2. bibliotek)
3. skrive det afsnit jeg mangler
4. rette igennem
(5. skrive konklusion + engelsk resumé)
6. Eurowoman læsning
7. Bage æbletærte

Har været nede og stemme, mit Eurowoman ( inkl. Euroman og parfumeprøve) lå i postkassen. Det ser ud til der er regn på vej. Igen.

Måske udskyder jeg det biblioteksbesøg og bliver hjemme og skriver. Egentlig skal jeg bare ind og lure på andre specialer, for at få lidt inspiration til layout og indholdsfortegnelse. Synes mit pt. ser lidt rodet ud.

Nu vil jeg lægge Eurowoman uden for synsvidde, lave mig en kop -  og komme i sving.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar