reklamepolitik

mandag den 4. januar 2010

Amputeret Ikea

Har været i Ikea med en veninde i dag.

Det er et sted vi sagtens kan tage hen og bruge det meste af en dag inkl. kötbullar i cafeteriet. Faktisk, er tror jeg aldrig vi har været i Ikea uden at forsyne os af den delikate spise. På nær i dag. Cafeteriet var nemlig lukket pga. ombygning. Og det midlertidige var endnu ikke færdigt.

Jeg skulle faktisk bare have et badeværelsestæppe derude, da det gamle har set bedre dage. Underligt nok kunne jeg ikke finde det i butikken. Jeg spotter derfor en gul-klædt medarbejder.


Mig: Undskyld, men hvor finder jeg de dér firkantede badeværelsesmåtter henne ?
Ikea-medarbejder: Dem har vi ikke. 
Mig: I har dem på hjemmesiden og i plejer altid at have dem, er de udgået ? 
Ikea-medarbejder: Nej, men der er sket en fejl fra producenten med gummibagsiden så hele sendingen er klistret sammen
Mig: Ved du om I har dem ude i Tåstrup ? 
Ikea-medarbejder: Nej, der er slet ikke nogen i Danmark
Mig: Ved du hvornår I får dem igen ? 
Ikea-medarbejder: 2010
Mig: Kan du sige noget om lidt mere præcist hvornår i 2010 i forventer dem ? 
Ikea-medarbejder: Nej, men de kommer på et tidspunkt i 2010. 

Oh, well. Som arbejdsløs har jeg selvfølgelig masser af tid til at lede efter bådemåtte...men vi havde ikke valgt den bedste dag til Ikea.









Her ses måtten jeg ikke fik og de fine prikkede smørrebrædder jeg til gengæld fik med hjem. Helt forgæves var det ikke. Og vi brugte resten af eftermiddagen på tærte, te og scrabble. Så alt i alt slet ikke en dårlig måde at bruge en dag på.

Beklager det lange indlæg om Ikea ! Nu skal jeg se "Lille Soldat".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar