reklamepolitik

mandag den 18. januar 2010

Før-billede



Jeg skal til frisør i morgen. Det skal bare klippes, farven er min egen. Fortryder altid lidt og forsøger, at bilde mig ind, at det ikke trænger så meget. Men som det ses, passer det ikke. Det trænger virkelig til at blive klippet og når sandheden skal frem, har det nok gjort det længe. Jeg ender nok med at få klippet samme frisure igen, bare lidt kortere...

Har forresten modtaget mine Rykiel ting fra H&M, men det er vist ikke nødvendigt at vise billeder af dem. Body´en er ret besværlig at få på ! Så jeg er ikke helt sikker på om den skal retur eller ej. Til gengæld er jeg rigtig glad for den stribede natkjole, som jeg vil bruge som underkjole. Som info er alle hjemmeskoene nu nedsat til en 50´er i butikkerne.

2 kommentarer:

  1. God fornøjelse ved frisøren i morgen. Mon ikke hun også liiige gider give en hovedbundsmassage ;o)

    Kig ind hos mig, jeg har noget til dig :)

    SvarSlet
  2. Jo, og en kop te - der plejer hun da.

    Kigger lige forbi....

    SvarSlet