reklamepolitik

fredag den 29. januar 2010

Fredag aften





Det sner. Meget. Og Igen. Så vi kom aldrig i biografen og se "Up in the Air".  Så jeg ser lidt fjernsyn og er lidt på nettet. Ovenstående ting ville jeg gerne have i skabet - de ville klæde tørklædet godt, det er nemlig det eneste derfra jeg ejer - high street udgaver af tingene, kan dog også sagtens gøre det.

Især en cardigan med sløjfer - mon ikke der findes en high street udgave af den et sted ?

I dag har jeg ordnet en masse praktiske ting. Ryddet op, bagt, været på posthuset etc. Jeg endte med at sende noget Sonia Rykiel undertøj retur. Bl.a. den pudderfarvede body. Jeg syntes den var besværlig at få af og på, så jeg tvivler på jeg nogensinde ville få den brugt. Men jeg glæder mig til at se nærmere på strikkollektionen.

4 kommentarer:

  1. Hvis du skulle falde over en high street-udgave af cardiganen må du meget gerne råbe højt ;) Den er virkelig fin!

    SvarSlet
  2. Det lover jeg at gøre - kom dog til at tænke på, at det må være relativt simpelt DIY på en cardigan man allerede har ? Hvis jeg får fikset det, skal jeg nok vise resultatet :-)

    SvarSlet
  3. Jooh.. hvis man er fiks med en symaskine og ikke har ti tommelfingre, som jeg.. hehe. Men vil glæde mig til at se resultatet hvis du kaster dig ud i forsøget :)

    SvarSlet
  4. Min tanke var lidt at binde sløjfer i knappehullet - men ved ikke om det kommer til at se fint ud... må gøre forsøget.

    SvarSlet