reklamepolitik

fredag den 8. januar 2010

Kender du Cath ?



 

 

 

 

 

 



 

 Cath kidston, altså.

Det er én af de butikker jeg savner fra England og som efter min mening bestemt er et besøg værd, hvis man kommer derover. Butikkerne er nemlig en oplevelse i sig selv, så fint er de indrettet. Desværre har jeg ikke nogle billeder fra én.

Nogle vil nok fastholde det er for pastel, pussenuttet, wannabe-retro, for meget - og det er noget af det også. Og jeg ville aldrig indrette et helt hjem med for mange ting derfra. Man kan købe stof, gardiner, voksdug - alt i deres print.

Men noget af det er altså super fint. Taskerne f.eks. Og smykkerne. De ting de har til børn. Comwboy pusletasken er da utrolig kær.

Åh, jeg ville gerne lige kunne tage en tur op til London nu. 

Heldigvis sender de til DK, hvis der er noget man ikke kan leve uden:

Country
   Up to £50
   £50 - £100
   £100 - £200    
   Over £200
Europe
   £10
   £20
   £30                
   £40


Alle billeder www.cathkidston.co.uk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar