reklamepolitik

onsdag den 13. januar 2010

Moleskine


Moleskine´s cityguides, er altså ret smarte. Nok ikke så praktiske, hvis man kun lige skal på en forlænget weekend, men under vores ophold i England har jeg været utroligt glad for min. Der er undergrundskort og almindeligt kort og udover det, så kan man selv udfylde med sine noter.

Jeg har samlet en masse noter og info om mine yndlingsteder og planen er, at jeg vil have det hele skrevet ind og samlet, så jeg har min egen personlige London guide til fremtidige ture derover.

6 kommentarer:

  1. Det er da en rigtig god idé - og så er det garanteret både hyggeligt og sjovt at lave og du får lige en ekstra tur til London gennem alle dine minder.

    God fornøjesle!

    SvarSlet
  2. Tak - jeg er faktisk også rigtig glad for jeg har gemt så meget, som jeg har.

    /Mette

    SvarSlet
  3. Hvor smart! God idé. Og sikke en fin håndskrift du har :)

    SvarSlet
  4. ^dejligt. Og jeg er enig m.h.t. håndskriften!

    SvarSlet
  5. Sjovt I synes det - det har jeg aldrig hørt før.

    /Mette

    SvarSlet