reklamepolitik

søndag den 3. januar 2010

Udsalgs-shoppe-listen.

Det dér med at shoppe på må og få på udsalget, er altså slut for mit vedkommende. Jeg bliver fristet af alt muligt og umuligt (jo mere det er sat ned, desto nemmere er jeg at friste). 

Jeg mangler jo i virkeligheden ikke noget  særligt meget.

Derfor en liste:

  • Sorte heels, i ægte skind. Uden nogen form for detaljer og pynt og med en ikke alt for høj hæl
  • Skindtaske, der både har en kort rem og en længere så den kan bæres over skrå
  • Noa Noa luffer 
  • Sort eller grå striktrøje, med en stor og løs rullekrave. Helst i 100 % uld. 
  • Sorte ballerinaer (men der vil jeg faktisk helst have der her fra topshop og de er jo ikke på udsalg) 
  • Kjoler med ærmer
Og nu begynder det at være ret uspecifikt og så tror jeg listen må stoppe her.

Måske bliver den udvidet, måske bliver den kortere. I virkeligheden burde jeg kigge efter kedelige ting som en ny stegepande, men altså....

Jeg tror dog ikke det bliver i dag jeg vover mig ud i udsalget og kulden. Min kæreste er halv-syg. Jeg er ved at bage boller og senere har jeg en plan om verdens bedste æbletærte . Julepynten bør nok også blive fjernet og mit projekt tøjoprydning påbegyndes.

Også venter de her:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar