reklamepolitik

lørdag den 9. januar 2010

Weekend


 




Min weekend skal bl.a. bruges på oprydning. Tiltrængt, som det ses. (Og så har jeg ikke engang vist et billede af tøjbunken på gulvet, der pt. ikke er plads til i skabet. Synes det er lidt grænseoverskridende, sådan at vise sit rod frem offentligt)


Har handlet stort ind i dag, så der er masser af mad m.m., så jeg behøver ikke gå ud i kulden resten af weekenden, hvis ikke jeg har lyst. Jeg nyder, at have en weekend sammen med min kæreste, hvor vi ikke rigtig har nogen planer. Og ikke mindst, ikke noget speciale hængende over hovedet.

2 kommentarer:

  1. Det lyder virkelig hyggeligt og ret meget som min weekend... oprydning, mad og hygge.

    Rigtig god weekend.

    -b

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde - det er faktisk rart ikke at have de store planer.

    Overvejer dog en tur forbi loppemarked i Forum i morgen.

    /Mette

    SvarSlet