reklamepolitik

torsdag den 4. februar 2010

Det var alligevel ikke så dumt at købe støvler sidst på sæsonen


Mine Mi Wollies er så godt som slidt op efter denne vinter, der er hul i hælen indvendigt og de er bare ikke pæne længere. De her fra Urban Outfitters er uden foer, så de kræver en tyk sok - til gengæld står de godt fast i sne og sjap modsat et par andre med rågummisåler jeg har. Og så kan de jo også bruges når det forhåbentlig snart bliver lidt lunere.

Jeg har allede været ude på en morgen cykel tur til hele 3 Netto´er før jeg fandt det jeg var ude efter. Nu vil jeg have mig en kop te og et varmt bad inden jeg skal en tur ind på mit gamle arbejde til frokost. Jeg tror, at jeg satser på bus. Er ret dårlig til at cykle i det her sne og glatføre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar