reklamepolitik

torsdag den 18. februar 2010

Guld clutch


Endnu et taske-indlæg. Jeg skal til koncert i aften og der ville jeg gerne kunne tage denne under armen ud i snestormen. Jeg havde en gang én der lignede, men den solgte jeg og det har jeg lige fortrudt. En guldclutch er jo ret anvendelig og kan peppe det meste op !

Find den her til 179 kr hos Vintage Fashion, der endda har fragtfri levering fra d. 18-25. feb. De har også et fint blondesæt, men det er i en lille-bitte størrelse, så det er ikke noget for mig...

2 kommentarer:

  1. Tak for linket til vintage fashion, super fed webshop som har temmelig rimelige priser :)

    SvarSlet
  2. Det var så lidt - jeg har faktisk skrevet om dem en gang tidligere.

    Men ja, det en online vintage butik der faktisk ikke er dyrere end fx at købe tingene på trendsales.

    SvarSlet