reklamepolitik

tirsdag den 9. februar 2010

Har åbenbart vundet ?


I hvert fald lå der disse billetter i min postkasse i dag. Jeg sendte jo godtnok en mail til eurowoman dengang konkurrence var, men da der stod man ville få direkte besked hvis man vandt, har jeg ikke tænkt nærmere over det siden.... nu melder spørgsmålene sig jo så:

1) Hvem skal jeg invitere med ?

2) Orker jeg overhovedet selv, hvis det skal foregå som Jimmy Choo eventen gjorde ?

Altså jeg er da glad, taknemmelig og alt det dér - overvejer bare lige situationen. Men der er jo faktisk flere ting som jeg meget gerne ville have fat i fra denne kollektion.

Er der nogen af jer, der skal afsted ?

4 kommentarer:

  1. tillykke tillykke :) altid rart at have vundet et eller andet. jeg skal nok ikke afsted. det med jimmy choo skræmte mig pæænt meget. men det kommer da til at fungere lidt anderledes, når du er inviteret kunnej eg forestille mig?

    http://www.xno3.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tak tak - var folk ikke også inviteret til Jimmy Choo ? Måske har de lært at de og sendt færre invitationer denne gang... hvis det er et helvede kan jeg jo altid stikke hjem igen :-)

    /Mette

    SvarSlet
  3. Jo, det er helt korrekt, at folk var inviteret til pre-sale hos H&M ifm. Choo-kollektionen, og det blev det ikke mindre vildt af :) Jeg synes ikke, det var fedt i hvert fald.

    Hvis du virkelig gerne vil have fat i noget af tøjet, synes jeg dog, du skal tage af sted. Du kan altid holde dig lidt i baggrunden, hvis det går amok. Jeg tror faktisk heller ikke, det bliver så vildt, som til Choo. Synes nemlig ikke, denne kollektion er blevet hypet lige så meget.

    Og hvis du tør, kan du jo også vente en fire ugers tid, så plejer det hele jo at blive sat gevaldigt ned :)

    /Maria

    SvarSlet
  4. Hej Maria,

    Jeg har fået lokket en veninde med og hvis det er for vildt stikker vi bare igen - og det bliver løsningen hvis det er ligeså vildt som til Choo. Det tror jeg ikke, at jeg orker.

    Faktisk har jeg vundet hele 2 gange og har således 4 billetter. Men der er faktisk et par ting jeg gerne vil have fingre i.

    /Mette

    SvarSlet