reklamepolitik

mandag den 22. februar 2010

Nye bøger (som for en gangs skyld ikke er studiebøger)


Det var ikke kun i Monki jeg fik noget med hjem fra idag. Jeg havde et gavekort liggende til Bog&Idé, som jeg tænkte, jeg ville bruge mens der stadig bogudsalg. Det blev til en arkitekttur guide (jeg har i forvejen den om København og den er rigtig god, synes jeg) og en Cath Kidston bog, hvor der er mange gode idéer og fine prints i. Arkitektur guide´en var sat ned til 100 kr. fra 349 kr., Cath Kidston nedsat til 49 kr. fra 199 kr.

Bogen om Dansk Design er egentlig ikke købt idag, men er hvad jeg byttede Charlie.Hotel.Oskar.Kilo til, som jeg fik i julegave og som jeg har i forvejen.

Nu skal jeg over i sofaen, under tæppet med en kop te og kigge i mine nye bøger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar