reklamepolitik

torsdag den 25. februar 2010

Se, hvad jeg vandt!


De fineste træknager fra Heidi og en stofpakke fra Rakel.  Tak ! (og nej, det er ikke dem, der har været længe om at sende gevinsterne - det mig, der er den langsomme!) Nu skal jeg bare have fundet det perfekte sted til knagerne. Jeg tror det bliver entréen, så de kan bruges til nøgler og indkøbsnet. Eller soveværelset ved min kommode, så de kan bruges til halskæder og tasker. Stoffet har min mor fået nogle stykker af og så skal jeg ellers snart selv have gang i Elna´en. Jeg har masser af idéer, det kniber mere med at få dem ført ud i livet. 

Først vil jeg komme videre i den store oprydning. Vi taler oprydning af den slags, der inkluderer skuffer...

5 kommentarer:

  1. Hvor har du bare været heldig, super fede ting :) Uha den oprydning lyder sej, men det føles bare så godt, når den er overstået :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er også meget glad for de fine sager.

    Oprydning af den slags var måske for ambitiøst. Af skuffer har jeg kun nået bestikskuffen og en kommodeskuffe. Og nu er jeg så listet hen til den bærbare igen.

    SvarSlet
  3. Nåh ja altså, hvad er der nu galt med overspringshandlinger :)

    SvarSlet
  4. Hej Mette
    Hvis træet bliver træt at se på så skal det bare have en god gang olivenolie
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  5. Hej Heidi

    Tak for tip. Vi har vist også noget teaktræs eller palisander olie stående, det tænker jeg måske også kan gå an.

    Jeg er meget glad for dem!

    Mette

    SvarSlet