reklamepolitik

torsdag den 4. marts 2010

Maje kjole fra lagersalget i går

 

Det ene af mine to lagersalgsfund i går er denne Maje kjole. Den er tynd og fin med 30% uld, så det er ikke en sommerkjole. Jeg tror dog ikke den bliver for varm lige foreløbig. Jeg fik den til en 100 kr-seddel, så jeg synes bestemt det er et godt køb. Den sidder nemlig godt og er blød og behagelig at have på. 

I dag har jeg været i Malmø hele dagen og nu skal jeg have noget at spise. Höganäs tekanden koster 699 SEK og jeg fandt den faktisk til ½ pris. Desværre havde de kun en bordeaux tilbage og den farve kan jeg altså ikke leve med til trods for den attraktive pris. Så min jagt fortsætter.

photos: www.yoox.com

1 kommentar:

  1. Jeg har en sort Höganäs tekande i sort til salg.
    Den koster 250 kr.
    Du kan skrive på min mail hvis du er interesseret :-)
    line1719@yahoo.dk

    Vh. Line

    SvarSlet