reklamepolitik

fredag den 12. marts 2010

synstavler


De er ikke ny-indkøbt, men jeg fik dem bare først hængt op sidste weekend (og ja, jeg skal have justeret snoren bagpå, så de hænger præcis lige højt). Jeg kan ikke lide at have for meget hængt på på væggene, så i stedet skiftes der lidt ud engang imellem.

Jeg holder fredag aften hjemme i mit eget selskab. Det havde jeg lige brug for, så takkede nej til drinks og bytur. Måske meget godt - jeg har netop hældt et stort glas iste udover det hele (inkl. min mad). Og taget fejl af mayo og remo. Mayo på ens (gennemblødte) fisk er ikke et hit. Så jeg holder mig lige lidt i ro resten af aftenen. Havde ellers overvejet at finde symaskinen frem fra dens hi....

5 kommentarer:

  1. Wow - hvor ser det godt ud! Er især helt vild med den med motiverne :)

    Det lyder som om en rolig aften foran fjerneren er hvad du har brug for.

    God aften!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Hej Mirjam

    Og tak - det er godt de endelig er kommet op. Den med motiverne er også det bedste fund, synes jeg.

    Jeg tror det er den bedste løsning for alt og alle, at jeg ikke foretager mig det store i aften:-)

    Jeg har forresten ikke glemt dig mht. stof!

    Mvh
    Mette

    SvarSlet
  3. Hvor fedt med synstavlerne!!!! Jeg er dybt, DYBT misundelig!! DYBT blev der sagt!!! ;-D
    Hvor har du fået sådan nogle fra?

    SvarSlet
  4. Jeg har fundet dem på et loppemarked i Jylland. Jeg blev også rigtig glad, da jeg fandt dem :-)

    SvarSlet
  5. Jeg kom lige forbi din blog, da jeg søgte på synstavler. Åhhh... Hvor er de skønne!
    Jeg leder og leder...

    Men da jeg så lige fandt dig, så melder jeg mig da lige til. Her ser fint ud!

    SvarSlet