reklamepolitik

søndag den 4. april 2010

Ittala outlet, Höganäs


Var helt bestemt turen værd - de havde mange fine ting og til gode priser. Vi var med bus og på gå-ben det sidste stykke derud, så det satte lidt en begrænsning på, hvor meget jeg kunne slæbe derfra. Måske meget godt, for jeg ville næsten have det hele. Især "Swedish grace" stellet fra Rörstrand er så fint, så fint. Höganäs og Arabia laver også en masse fint.

Noget kom selvfølgelig med hjem. Endda lidt mere end planlagt.

Får du selv lyst til en tur, kan du læse mere her. Jeg kan bestemt anbefale en m nemmest hvis du har bil, men det kan også lade sig gøre uden. Bus nr. 220 kører fra Helsingborg til Höganäs og så er der vel 1½ km at gå - eller man kan skifte til bus nr. 223.

4 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn tur :)
    Hvordan var priserne på mumistellet - hhv. kopper og skåle - kan du huske det?

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Hej Mirjam

    Det var bestemt en god tur!

    Krus kostede 199 SEK i 1. sortering, 139 SEK i 2. sortering. Og så havde de et tilbud med "4 for 3´s pris" på alle krus.

    Skåle var 249 SEK i 1. sortering og der var kun enkelte i 2. sortering, som jeg ikke så hvad kostede.

    Jeg viser mine købt senere :-)

    Mette

    SvarSlet
  3. Fantastisk. Jeg ville også være gået amok der :-) Synes at Höganäs' tekande er så fin... og det er solidt kram. Kan man kombinere turen derover med noget andet end "bare" en butik?

    SvarSlet
  4. Jeg købte faktisk også Höganäs tekanden - men hvor var det svært at vælge farve!

    Jeg/vi kombinerede med en tur i downtown Höganäs (og overnattede i Helsingborg)- den er ret lille, men hyggelig. Forestiller mig, at der er fantastisk om sommeren.

    Der er også en kosta boda outlet og en sportsoutlet lige ved siden af Ittala´s.

    SvarSlet