reklamepolitik

søndag den 17. oktober 2010

Hvor blev den uge (!) af?

Aner det ikke. Den er bare forsvundet - men sådan er det nok at komme tilbage på arbejde efter ferie og opdage at resten af verden ikke har holdt ferie. Jeg har så meget at fortælle, vise, tage billeder af - og billeder der er taget - godt og vel en 1000 stykker, vil  jeg tro. Skal bare lige finde ud af hvor jeg skal ende og begynde. Weekenden valgte jeg nemlig at bruge ude i solen - og på at tage hul på hvidtølssæsonen, selvom det var en smule sært at sidde i solen på altanen og drikke hvidtøl....

8 kommentarer:

  1. Hej :)

    Har set på en blog at du for lang tid siden har skrvet at du havde et bamse og kylling sengesæt liggende.

    Ville høre om du stadig har det og om du vil sælge det? Og hvad skal du evt. ha for det?

    Håber dte er okay at jeg spørg her!?

    venlig hilsen malene

    SvarSlet
  2. Det er helt ok - jeg har det stadig. Hvad vil du evt. give? Det er et voksensæt i god stand :-)

    SvarSlet
  3. Super. Jamen jeg ved ikke hvad man gir for sådan noget. Hvad med 100 plus porto?

    SvarSlet
  4. Forresten det er stadig Malene som skriver... :)

    SvarSlet
  5. Hej igen. Jeg vil rigtig gerne købe det stadig :) Vil du sælge?

    Min mail er: malene@jubii.dk

    SvarSlet
  6. Hej igen :)

    Har du set mine beskeder?

    Vh Malene

    SvarSlet
  7. Hej Malene

    Ja, jeg har set dem - undskyld jeg er så sløv, jeg har super travlt for tiden.

    Jeg tror, at jeg har besluttet mig for at gemme det og glæde min nevø med det, tror jeg. Men hvis jeg fortryder, skal jeg nok sige til - og hvis du skulle ligge inde med noget mumi-stof bytter jeg gerne :-)

    SvarSlet
  8. Malene - jeg har sat det til salg på trendsales, hvis du stadig er int.

    http://www.trendsales.dk/annoncer/retro-vintage-sengebetraek-dynebetraek-med-bamse-og-kylling/19307772?forum=500&us=0


    Mvh
    Mette

    SvarSlet