reklamepolitik

torsdag den 7. juli 2011

Seneste


Stofindkøb - det øverste er købt i dyre domme på ebay, så det skal nøjes overvejes hvad det skal blive til. Det nederste er et helt babybetræk, som jeg gerne sælger/ bytter til noget i lidt mere neutrale farver end de lyserøde... 

Jeg har en masse feriebilleder og indkøb, jeg fortsat ikke har fået helt styr på. Og så er jeg midt i en flytning, så der er mere end rigeligt at se til - hvorfor der ikke er helt så meget tid foran computeren, som der plejer. 

5 kommentarer:

  1. Tak - det lyserøde er til salg eller bytte, hvis du er fristet :-)

    SvarSlet
  2. det er godt nok fint, begge to. det lyserøde ville være super til en fin kjole.

    SvarSlet
  3. God idé med en kjole - jeg venter jo selv en dreng, men måske min niece kunne bruge en kjole af det.

    SvarSlet
  4. http://www.dba.dk/soveudstyr-juniorsengetoej/id-80329839/

    Tænkte på dig da jeg faldt over det her. Vh Mette

    SvarSlet