reklamepolitik

fredag den 23. september 2011

Bedste ventetøjs-køb



Sikkert ikke særligt relevant for de fleste af jer, men da jeg synes det har været svært at finde godt ventetøj, deler jeg lige mine bedste køb - alle fra H&M:

1) Cardigan, der rent faktisk kan lukkes, i blå og sort.
2) Skinny jeans, der er så bløde at de føles som gamacher.
3) Yndlingsstrømpebukserne i 100 den. er endelig, endelig lavet i en mama version.

Især sidstnævnte er jo helt fantastiske - og redder de sidste måneder, tror jeg. For kjoler kan man jo blive ved med at passe. I hvert fald de fleste.

Jeg har dog også fået købt et par gode ting fra Gap Maternity, Topshop og Zara Mama - og en fantastisk prikket top fra Mothercare. Men jeg tror de ting er udsolgt, for jeg har ikke kunnet finde dem online og så er der jo ikke meget idé i at anbefale dem.


billeder: www.hm.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar