reklamepolitik

torsdag den 1. december 2011

Allerede


Selvom de timer jeg sover i døgnet kan tælles på én hånd, flyver tiden alligevel afsted. Nu er det pludselig december. Da vi kom hjem fra sygehuset lå disse stager på posthuset og ventede på at blive afhentet. Jeg har købt dem sammen med et abonnement på Cover, hvor man fik 12 numre og disse fire for 400-et-eller-andet. Nu venter vi på at drengen også synes julefreden skal sænke sig og begynde at sove lidt mere sammenhængende og vente lidt længere tid med sine måltider end han pt. gør.

Og et ps.: Er der mon nogen, der har en slyngevugge billigt til salg? 

3 kommentarer:

  1. EEJ! Sikke et tip! Tænk at man ikke kan få det mere :o( Eller, hvor købte du det henne? ;o)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg ville have skrevet om det før, men det er sjældent man har frie hænder med ham den lille.

    Jeg bestilte det på Covers egen hjemmeside.

    SvarSlet
  3. Det kan jeg sagtens forstå! Så må jeg glæde mig på dine vegne :D

    SvarSlet