reklamepolitik

mandag den 3. september 2012

oprydning

Er midt i en større oprydning, som jeg gerne vil have afsluttet inden min barsel er slut. Tænkt, at den barsel allerede snart er slut. Den er jo først lige begyndt. Jeg har afleveret sækkevis til genbrug og sat en del til salg på trendsales. F.eks. disse godter:

1. Danefæ tøjpakke str 1½ og 2 år
2. Hjemmestrikket sømandsstrik ca. str 2 år
3. Retro babylegetøj
4. Retro tshirt i fine pasteller
5. Vintage tørklæde & skindbælte fra Monki

Handler selvfølgelig også gerne udenom trendsales, så sig til hvis der er noget der frister. Nu vil jeg se om jeg kan nå en kop te og læse i mit nyindkøbte blad, inden drengen vågner. Vi har været ude og nyde det gode september-vejr. Perfekt, hvis du spørger mig - ikke for varmt og ikke for koldt.

DANEFÆ & SØMANDSSTRIK SOLGT!

2 kommentarer:

  1. Hejsa - hvis du skulle få lyst til at sælge de fine stribede bukser for sig så er jeg meget interesseret. Jeg har en datter der blive 2 på onsdag så det andet er enten for drenget eller for småt, men de der er sååå skønne :-)

    SvarSlet
  2. Hej Stinne

    Nå, nu er er det jo så onsdag. Men jeg nu også helst se om ikke jeg kan komme af med det samlet :-)

    Mvh

    SvarSlet