reklamepolitik

lørdag den 5. januar 2013

tryk selv klodser - og noget om flyverdragte



Tryk selv klodserne er et gammelt genbrugsfund, som jeg egentlig havde glemt - men som absolut bør komme i brug.

Min fritid går pt. (næsten kun) med flyverdragt-jagt. Jeg giver snart op. Poden vokser snart ud af sin - midt i sæsonen, hvad ligner det? Nå, i det mindste er der udsalg lige nu. Han komme nemlig ikke til at passe den, vi har liggende - den passer han i kroppen lige nu, men ærmer og ben er alt, alt for lange. Og det viser sig at være et generelt problem, åbnebart. Har så sent som i dag slæbt en str. 18 mdr hjem - og den passer han kun lige i kroppen. Den er ikke længere end den str. 74 han er i nu. Utroligt, at de størrelser ikke er mere standardiserede.

Hvorom alting er - nu satser vi på én af samme mærke igen; en hummel. Er der nogen, der har set Hummel flyverdragte på udsalg til 50%? Jeg ved Bahne har, men de har ikke nogen i str. 86, som vi skal bruge.

Nå, det blev en del om flyverdragte-frustration. Det har nu også været en god dag, men gåtur i dejligt vejr og udsalgsshopping, hvor jeg fandt gode, klassiske ting, til gode priser. Ah.

I morgen overvejer jeg en tur til loppemarked på Carlsberg, der er kombineret tøj- og "almindeligt" loppemarked. Nu må vi se - jeg kan bedst lide de udendørs om sommeren - og der er også et børneværelse, der skal fikses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar