reklamepolitik

lørdag den 15. juni 2013

mens vi venter på strandvejr...


Reima og ThinkPR har været så venlige at lade den lille mand teste noget sommerudstyr.  Som det ses, har UV-dragten altså endnu ikke stået sin prøve, simpelthen fordi vejret ikke har været til det. Til gengæld har badebolden og den skovl jeg ikke fik med på billedet været et kæmpe hit! Jeg fik heller ikke solhatten med, egentlig fordi jeg fik den lagt væk, da den endnu er for stor - så den har vi testet og kan konstatere, at den ikke er lille i størrelsen, som mange andre solhatte er (har netop købt to stk. i str. 2 år online, der er en del for små til min 1½-årige)

Jeg håber at kunne vise et billede af uv-dragten i action på den lille strandløve snarest, som fortælle lidt om kvalitet og størrelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar