reklamepolitik

torsdag den 18. juli 2013

Med navn på.... (Give-away)



Jeg tænkte først, at det slet ikke var nødvendigt - men efter min søn er startet i vuggestue, hvor der er nogle flere sutter (og børn) at holde styr på end i dagplejen, kan jeg pludselig godt se fornuften i det: Navnesutter!

Vi har fået lov at få en pakke sutter af navnesutten.dk samt fået lov at udlodde én. Der er altså én, der kan vinde en pakke valgfri sutter med navn.

Vi har modtaget vores i dag-  helt klassiske mam sutter, som er de foretrukne herhjemme. Selvom den lille mand nu ikke er specielt kræsen med hvilken type han bruger. Navnet er graveret i, så det bliver ikke slidt af. Smart. Og så står det egentlig meget diskret, så man ikke kan læse det på lang afstand. Det kan jeg også meget godt lide. Man kan også få lavet symboler fx hjerte og stjerne. Eneste ting jeg måske kunne have ønsket mig er, at man kunne vælge anden skrifttype end comic sans....men omvendt er det måske netop ét af de få steder, hvor netop den skrifttype har sin berettigelse: På sutter. Men det kunne nu være cool, hvis man kunne vælge old school skrift, f.x.

Nå, til give-away'en:


Du deltager på følgende måde: 

  • Skriv en kommentar indlægget her (husk mailadresse, hvis du er blogløs)
  • Følg med på bloglovin' (og også gerne instagram, hvis du også slår dine folder der: @spitzenklasseblog) 
  • "Like" indlægget på bloglovin' og/eller instagram
  • Link gerne til give-away'en på din blog

Frist for at deltage: Søndag d. 21/7 kl. 20:00.

Navnesutter kan du købe på www.navnesutten.dk og du kan også finde dem på Facebook.

5 kommentarer:

  1. Så følger jeg med i din super fine blog via bloglovin! Jeg har desværre ingen blog selv, men elsker at følge med i dem.
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  2. Må man da prøve sig på;)

    SvarSlet
  3. Done! :) Har linked på Facebook

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Håber at jeg kan glæde lille Lucas Emil med de fine navnesutter :-) Han bliver snart 1 år og skal snart starte i vuggestue - så det vil jo være rigtig praktisk :-)
    Pia Damgaard
    Piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet