reklamepolitik

tirsdag den 25. marts 2014

Favoritter fra TTH (samarbejde)

Jeg har kigget lidt på Ticket to Heaven overtøj - både på modemessen (men det er jo tøj til næste efterår..) og så til et event for nyligt. Hjemmefra havde jeg luret lidt i kataloget og på hjemmesiden, og havde allerede udset mig et par favoritter, som jeg ville kigge nærmere på.

Efter moden overvejelser - for der er altså virkelig meget fint - er jeg kommet frem til følgende favoritter (tryk på modelnavnet for at komme direkte til pågældende style på TTHs shop - IKKE affiliatelinks):




Nigel 749 kr:  Fordi den har en god længde - noget som er virkelig svært at finde i drengejakker - og så kan jeg godt lide de store lommer. Praktisk til en dreng, der altid finder skatte på sin vej. Jeg godt lide det klassiske design OG den er vandtæt som en regnjakke.


Naxos, 949 kr.  Yes, den er dyr. Det kommer vi nok ikke udenom - men den er vandtæt som en flyverdragt (vandsøjletryk 8.000), åndbar og med aftagelig fleece, som gør at den kan bruges helt fra tidligt forår til sent efterår, forestiller jeg mig. Den har gode reflekser - en rigtig praktisk jakke, som jeg forestiller mig er perfekt til institutions-livet!



Norvin 549 kr:  Fordi den blød og rar - og kunne være super praktisk uden på en striktrøje, men hvor man lige mangler noget vindtæt på kroppen.





Norway 549 kr. Den her havde jeg faktisk ikke rigtigt skænket mange blikke hjemmefra, men jeg faldt fuldstændigt for den! Den er så blød og lækker med jerseyfoer; en rigtig forårsjakke. Og lige sådan noget jeg får lyst til at stoppe min 2-årige i, mens jeg kan - dvs. inden han formentlig kræver cars og spiderman på alt lige om lidt...

Og så bliver jeg altså liige nødt til at vise pigemodellen også, for den er altså det fineste!



Til sidste et par billeder fra eventet i elendig kvalitet, men de viser dog farve-temaet på kollektionen med godt: Helt klassiske "drenge"-  og "pige"-farver, hvilket jeg faktisk godt kan lide. Er lidt træt af alt det grå (altså til børn. Det er helt ok at jeg selv har +10 grå cardigans i mit skab)




Det er jo nemt nok at falde for fint designs og gode billeder, men tit vil man gerne vide lidt mere. Jeg tjekker selv ofte tests, anmeldelser og diverse debatsider, før jeg gør større investeringer udi børnetøj og sko - jeg kan godt lide at vide lidt om hvordan et bestemt mærke er i størrelsen, hvordan ser det ud efter vask nr. 1000, holder farverne, bliver det ved med at være vandtæt, osv. osv.

Derfor er jeg også glad for at kunne fortælle, at min lille Mulle har lovet at lægge krop til en test af noget af ovenstående, så det er muligt for os senere at komme med en vurdering af pasform og holdbarhed. Stay tuned!

Afslutningsvis: Ja, vi modtager noget tøj til test, men TTH har ikke noget med indlæggene at gøre. Meningen er helt min egen og vi har også helt selv valgt, hvilket vi  tester. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar