reklamepolitik

mandag den 1. september 2014

Mad! (samarbejde)


Måske lidt ude af trit med mine øvrige indlæg, der vel efterhånden mest hører hjemme i kategorien "børn". Men da jeg af Lahmekommunikation blev tilbudt mælkeprodukter leveret til døren, kunne jeg ikke sige nej.

Derfor har vi tygget os igennem diverse Taverna produkter, men herhjemme er der en tendens til at maden ikke står og ser fin ud særligt længe, så jeg har desværre ikke fået taget billedet af vores salater (tomatsalat, græsk salat og vandmelonsalat) eller de forskellige dips, vi har lavet af den græske yoghurt. Desværre har det ikke været grill vejr, så vi har faktisk ikke testet grillosten. Den kan dog også grilles på grillpande, men nu ser vi lige om ikke vi kan nå en sidste omgang grill-mad. Der skulle jo være en smule ekstra sommer i vente denne uge, så vidt jeg kan forstå!

Salatosten er dejligt mild og med den udgave, der ligger i kryddermarinade er det ingen sag at trylle en græsk salat frem på ingen tid. Den græske yoghurt har vi som sagt brugt til dip og eneste anke er, at bøtten er lige stor nok, til at vi kunne nå at bruge det hele inden for de 3 dage den kan holde sig efter åbning.

Indlægget af bragt i samarbejde med Taverna og Lahmekommunikation - jeg har fået osten til test, men vurderingen er helt min egen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar