reklamepolitik

søndag den 21. december 2014

Når noget gemmer på mere, end hvad man lige tror (samarbejde)





Jeg kan godt lide hjemmesider, der har et stort udvalg, så jeg kan købe det hele samlet - især her til jul, hvor man på den måde kan klare de fleste julegaver samme sted. Stylepit er ét af stederne. 

De fleste ved sikkert godt, at der er både herre-, dame- og børnetøj samlet i én praktisk forening, men vidste I også, at de har kategorier som børneværelset, legetøj og udstyr? Endnu flere muligheder, for at få alt, hvad man mangler ét og samme sted. 

 Hjemmesider med stort udvalg har dog desværre også en tendens til at blive uoverskuelige, synes jeg. Som den jyde jeg er, er jeg ofte på tilbudsjagt og der har Stylepit en ganske fortrinelig funktion, som alle webshops burde have efter min mening - nemlig en mulighed for at sortere ikke bare efter pris, men også efter "størst besparelse" og DET er altså smart! 

Det er lige på falderebet, hvis man skal netshoppe de sidste julegaver, men Stylepit lover, at hvis man bestiller inden midnat i dag, når pakkerne frem inden jul. Juleaften er jo lige om hjørnet! 

Indlægget bringes i samarbejde med Stylepit, men meningen er selvfølgelig min egen og indholdet valgt af mig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar