reklamepolitik

mandag den 15. juni 2015

Se lige!





Billedet ovenover er fra sønikkes værelse. Alt handler om tal og bogstaver for ham lige nu. Han vil vide, hvordan alle ord skrives og skriver lange ord og store tal med sine køleskabsmagneter hele tiden. De to billeder er derfor lige i øjet og moren synes også de er noget så fine. De er købt hos Minimega, men Sara laver meget mere fint end bare dem!  Der er fine kort og gavepapir OG ikke mindst har hun designet stof for Stof2000. Der er så meget fint og jeg tror, at skal have fat i noget mere....Særlig babyfløjl med små skibe er så fint og jeg har heldigvis nok til, at drengene kan få bukser eller jakker også.


En anden, der laver så fine ting, er Clara Hagen. Det var nok det første sted jeg "IG-shoppede", fordi det var der hendes lille shop startede. Nu har hun sin egen lille biks. Vi har den fineste samling spisesmække, grundet Claras lille biks og tvillingerne har tilmed et fint pusleunderlag - og endda med Miffys søde bamse på. 

Der er så meget fint derinde, at jeg bliver en lille-smule ærgerlig over ikke at have nogen pigebørn at købe kanintaske og hårsløjfer til  - men så er det jo godt, at jeg kender en masse små piger!

2 kommentarer:

  1. Søg på mini mega design, så dukker saras fine prints op samlet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har prøvet at søge på mini mega og der kom kun et enkelt. Prøver lige dit trick, for jeg vil gerne kunne linke til dem samlet. Tak!

      Slet