reklamepolitik

mandag den 31. august 2015

Post ferie.



Vores ferie er nu slut. Den stod i skarpt kontrast til vores ferie sidste år, hvor jeg sov, spiste og var på stranden. Og i chok over netop at have erfaret, hvor meget familien skulle udvides.  Tvillinger valgte nemlig netop vores ferieuger til at poppe en god håndfuld tænder tilsammen og har brugt ca. 100 gange så mange bleer i samme periode. Set på den lyse side betyder det, at jeg for første gang nogensinde har fået samlet liberokoder nok til at modtage noget fra dem, så nu hænger der fine fotomagneter på køleskabet.  Lige nu kan man nemlig samle koder, så man kan få fremkaldt billeder fra Sticky9. Jeg har bestilt hos dem mange gange efterhånden, kvaliteten er altid i top og de leverer hurtigt. De har desuden udvidet sortimentet med papirbilleder og flere størrelser magneter etc. - og ikke mindst, kan man oploade andet end instagrambilleder, hvilket virkelig er en kæmpe fordel, hvis man som jeg er lidt selektiv med, hvad jeg ligger på instagram.

Hvis du ikke er Libero-bruger, så kan man få rabat med koden FRIENDK1C1
Vi var dog yderst heldige med vejret i ferien og nåede da også både masser af udeleg, grillmad og endda en Legoland-tur.

Dagene flyver afsted herhjemme. De springer tøjstørrelser over og de små lømler kræver ægte mad nu OG de er blevet noget så mobile. Så jeg har helt anderledes travlt nu end tidligere. Men det er nu også en sjov tid nu - i dag sad jeg med den ene på armen og pludselig kluk-lo han. Jeg kunne ikke forstå hvad der var årsag til den pludselige glæde, men så fik jeg øje på hans bror, der kiggede ud igennem tremmerne på kravlegården (ja, vi bruger kravlegård - alt i hjælpemidler er velkommen her i storfamilien. Hellere det, end de kommer til skade.) og så legede de titte-bøh lidt tid og var helt færdige af grin. 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar